środa, 23 kwietnia 2014

Liebster Award

                            
Nigdy nie spodziewałabym się że ktoś nominuje mnie do Liebster Award, mimo to chciałam BARDZO podziękować autorce bloga 'Let's Get Out' za nominację. Naprawdę wiele to dla mnie znaczy, ponieważ dopiero zaczęłam to tłumaczenie i nie miałam pojęcia że ktoś, kiedykolwiek nominuje mnie do LA. Naprawdę bardzo dziękuję.
Reguły Liebster Award:
*Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną pracę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwości ich rozpowszechnienia.
*Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
*Następnie Ty nominujesz jedenaście osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań.
*Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania:
1. Co takiego daje Ci możliwość pisania? Jestem tak szczęśliwa, że nie mam pojęcia jak odpowiedzieć, ale wydaje mi się że tłumaczenie jakoś nie klasyfikuje się do jakiegokolwiek, jakby to powiedzieć, pisania.
2. Czy otaczający świat inspiruję Cię do pisania? Zależy od dnia.
3. Gdybyś mógł/mogła wybrać, wolał/a być żyć wiecznie, będąc w tym wieku, w którym jesteś, czy starzeć się i zdobywać doświadczenie? Zdecydowanie wybrałabym życie wiecznie w tym wieku, w który  jestem. Nie chodzi o to, że nie chcę być stara, bo to i tak nadejdzie, ale myślę, że wolałabym uczyć się na błędach, które ciągle popełniam.
4. Czy kiedykolwiek byłeś/byłaś zmuszona, żeby robić coś wbrew swojej woli? Chodzenie do szkoły się liczy? Bo jeżeli tak, to tak, byłam zmuszana.
5. Spotkałeś/aś się kiedyś ze złym traktowaniem ze względu na kolor skóry, religię czy gust? Tak, i to nie raz. Moja koleżanka musiała zmienić liceum, ponieważ była innej wiary i osoby z jej klasy ją 'tępiły'. 
6. Walczyłeś/aś o coś, wiedząc, że jesteś na straconej pozycji? Wiele razy.
7. Próbowałeś/aś kiedykolwiek być kimś, kim nie jesteś? Nie, i nie warto próbować, ponieważ najważniejsze jest być sobą, każdy inny jest już zajęty.
8. Gdybyś miał/a zacytować wers/y piosenek, które określiłyby Twoje życie, co to by było? 'Life's a tangled web, of cell phones calls anf hashtag i-dont-knows' 5SOS- Disconnected.
9. Sądzisz, że muzyka ma wpływ na charakter człowieka? Jeżeli chodzi o mnie, to tak. Chociaż myślę, że muzyka uratowała życia większości ludzi.
10. Anarchia, demokracja czy komunizm? Demokracja.
11. Co sądzisz o cytacie Człowiek, gdy ma wybór, wybiera zwykle dobro. Zło wybiera wtedy, gdy wydaje mu się, że nie ma wyboru.? Myślę, że dokładnie opisuje wybory ludzi w dzisiejszych czasach.

Nominuję:
1. Madness;
3. Sun;
5. Whisper;
6. Fall;
7. Gra;
8. Upadli;

Pytania:
1. Które social media według ciebie są w tych czasach niepotrzebne?
2. Czy według ciebie warto próbować, mimo iż cel może być nieosiągalny?
3. Wiek to tylko liczba czy może jednak duża ilość czasu między dwoma osobami?
4. Czy muzyka może uratować życie?
5. Wolisz czytać FF które ktoś sam pisze czy wolisz tłumaczenia?
6. Czy według ciebie pieniądze dają szczęście?
7. Tumblr czy Twitter?
8. Twoje życiowe motto?
9. Jaka jest rzecz której nie zrobiłbyś/abyś nigdy w życiu?
10. Czy jest coś co chcesz bardzo osiągnąć?
11. Czy muzyka ma jakiś wpływ na twoje życie?

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz